poniedziałek, 30 maja 2016

dlaczego mam takie krótkie włosy? czego używam?

Kiedy ostatnio coś tutaj dodawałam moje włosy były dość długie. Co prawda w pierwszych postach były jeszcze dłuższe, a w ostatnim poście (który był w styczniu, wstyd) obwieściłam Wam, że byłam u fryzjera i je trochę podcięłam. Później nic nie dodawałam na bloga, szczerze powiedziawszy nie wiem dlaczego, a moje włosy stopniowo stawały się coraz krótsze. Najpierw ścięłam je o około 15 cm (miało to miejsce w lutym), a jakieś 2 tygodnie temu pozbyłam się 5 cm. Ostatnie cięcie wykonane było przez panią fryzjerkę za pomocą maszynki i muszę Wam powiedzieć, że ta metoda jest świetna i w najbliższym czasie zrezygnuję z podcinania nożyczkami.
Jak czuję się z moimi krótkimi włosami? Czuję się wspaniale! Nie żałuję ani trochę tej decyzji. Wreszcie końcówki są takiej grubości jak pozostałe włosy i nie są przerzedzone. Dodatkowo włosy są w świetnej formie, są bardzo zdrowe, gładkie i miękkie.
Teraz pokażę Wam część kosmetyków, których teraz używam, a w następnych postach opowiem o poszczególnych nieco więcej.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz